2015年12月25日星期五

The most ridiculous movie scenes...

You Fucking Cheat
搞笑内涵图:毁童年啊,马里奥被玩儿成这样啦

Blow your pant off

搞笑内涵图:毁童年啊,马里奥被玩儿成这样啦

The most ridiculous movie scenes I ever seem...
内涵囧图:妹子你是没吃药,还是药吃多了,药不能停啊

内涵囧图:妹子你是没吃药,还是药吃多了,药不能停啊

内涵囧图:妹子你是没吃药,还是药吃多了,药不能停啊

内涵囧图:妹子你是没吃药,还是药吃多了,药不能停啊

搞笑内涵图:毁童年啊,马里奥被玩儿成这样啦

内涵囧图:妹子你是没吃药,还是药吃多了,药不能停啊

He knows KONGFU series 内涵囧图:妹子你是没吃药,还是药吃多了,药不能停啊 

NOKIA Right?
内涵囧图:妹子你是没吃药,还是药吃多了,药不能停啊

Just dump her



This is some confidence
每日囧图:新来的妹子下班后老是约我喝酒,好惆怅!
Torture!
搞笑内涵图:毁童年啊,马里奥被玩儿成这样啦

内涵搞笑图:姑娘,你这样可不好,会影响我开车啊

Good Monkey!
搞笑内涵图:毁童年啊,马里奥被玩儿成这样啦
Can someone tell me what is this?搞笑内涵图:毁童年啊,马里奥被玩儿成这样啦
Your First Date<->After 1 year
每日囧图:新来的妹子下班后老是约我喝酒,好惆怅!

I hope his thing is still useful after dat..
每日囧图:新来的妹子下班后老是约我喝酒,好惆怅!

You human is too slow!
每日囧图:新来的妹子下班后老是约我喝酒,好惆怅!

New skill Get
内涵搞笑图:姑娘,你这样可不好,会影响我开车啊

LOL
内涵搞笑图:姑娘,你这样可不好,会影响我开车啊

What happened to this world
内涵搞笑图:姑娘,你这样可不好,会影响我开车啊

Every man's dream
内涵搞笑图:姑娘,你这样可不好,会影响我开车啊


The most ridiculous movie scenes...

没有评论:

发表评论